perFIX Muadil Toner - Muadil Kartuş - Muadil Şerit
  •  
     
  • Kullanıcı Menusu
    Email
    :
    Şifre
    :
    Beni Hatırla
  • Alışveriş Sepeti

    Alışveriş sepetinizde
    ürün bulunmamaktadır.

  • Döviz Kurları
    EURO
    :
    2,96 TL
    USD
    :
    2,13 TL
    Son Güncelleme
    18/04/2014 11:15:56
  • Anket
    Toner Alırken Nelere Dikkat Edersiniz ?
    Fiyat
    Kalite
    Kapasite
    Uyumluluk
    Toner Alırken Nelere Dikkat Edersiniz ?
  • Sponsor Ürünler
  • Haber Listesi
    Haber listemize kaydolarak tüm yeniliklerden haberdar olabilirsiniz.
    Adınız
    :
    Emailiniz
    :
  • Son Ziyaret Edilenler

Garanti Şartları

* Genel olarak satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren yedi ( 7 ) günlük süre içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.

* Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.

* İade, orjinal ambalaj ile yapılmalıdır.

*Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz.

*İade şartlarına uygun durumlarda yapılan gönderimlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.

* İadesi yapılacak olan ürünler,çalıştığımız kargo şirketleri tarafından bize ulaştırılmalıdır. Hasarlı ve arızalı ürünler, teslimat tarihinden sonra ilk 7 gün içerisinde elimize geçtiği taktirde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanacaktır. Aksi taktirde ücret müşterimize aittir.

Toner / Kartuş: Ürünün arızalı olması durumu dışında ambalajı açılmış ürünler hiçbir şekilde iade edilemez (Teknik servisimizce gramaj doğrulaması yapılır.).

Hasarlı ve değişecek ürünler firmamıza ulaştıktan sonra 3 (üç ) işgünü içerisinde işleme alınırlar.

Bu işlem basamakları aşağıdaki gibidir.

1. İADE ÜRÜNLER sorumlusu tarafından teslim alınır, şirket kayıtlarına işlenir.

2. Ürünle ilgili hata tespit edilir, eğer teknoloji ürünü ise ve belirgin bir hata varsa teknik servis sorumluları tarafından test edilir.

3. MEGABİL'e ulaşmasından 3 gün sonra, ürünün bağlı olduğu teknik servis ya da teminci kuruluşa gönderilir.

Teslimattan kaynaklanan problemler Zarar görmüş paket durumunda; - Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır.

- Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır.

- Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.

- Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda bildirilmelidir. MEGABİL en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacaktır.

- Size teslim edilen ürünler ilgili herhangi bir probleminiz durumunda 0312 230 5000 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz! Dikkat: Faturalarınızla ilgili her tür iletişiminizde mutlaka fatura numaranızı bildiriniz.
    Bu site, IdeaSoft®AkıllıE-ticaret Sistemi ile hazırlanmıştır.